Logo Meridian
Business picture

Anunturi

Anunt 14.10.2019

→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un ) loc vacant pe postul de DIRECTOR al societatii Meridian 22 SA Lugoj , conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice "

Anunt selectie

Calendar plan selectie

Formulare, declaratii

Scrisoare asteptari

Anunt 30.08.2019

→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un ) loc vacant pe postul de DIRECTOR al societatii Meridian 22 SA Lugoj , conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice "

Anunt selectie

Calendar plan selectie

Formulare, declaratii

Scrisoare asteptari

→ Anunt selectie ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 2.05.2019

→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 27.03.2019

Formulare - 27.03.2019

Plan selectie - 27.03.2019

Scrisoare - 27.03.2019

→ Hotarirea privind modificarea preturilor si tarifelor la apa potabila, canalizare, epurare - servici furnizate/prestate de catre societatea Meridian22 Lugoj data de catre CA la 15.01.2019 - desfasurata la sediul societatii Meridian 22 Lugoj .

Anunt - 15.01.2019

→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 04.10.2018

Formulare - 04.10.2018

Plan selectie - 04.10.2018

→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 13.08.2018

Formulare - 13.08.2018

Rezultat

→ Proces verbal incheiat astazi 19.12.2017, cu ocazia derularii etapei I "analizarii si studierii dosarelor depuse de candidatii pentru cele 2 posturi din cadrul CA al societatii Meridian"

Anunt - 19.12.2017

→ Act aditional la punctul 2 din plan selectie

Act aditional - 27.11.2017

→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea celor 2 locuri vacante in cadrul Consiliului de Administratie

Anunt concurs - 17.11.2017

Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 17.11.2017

Proces verbal solutionare contestatie - 17.11.2017

→ Anunt privind organizarea etapei II – interviul candidatilor selectati, pentru candidaţii declaraţi “admis”

Anunt concurs - 13.11.2017

→ Proces verbal încheiat cu ocaziaderulării etapei I "analizării și studierii dosarelor" depuse pentru cele 2 posturi vacante din cadrul CA al societătii Meridian

Proces verbal - 08.11.2017

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea a doua locuri vacante în cadrul Consiliului de Administratie

Anunt concurs - 08.10.2017

Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 08.10.2017

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie, conform prevederilor OUG 109/30.11.2011

Anunt concurs - 24.08.2017

Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 24.08.2017

Formular declaratie pe propria răspundere - 24.08.2017

Legislatie concurs - pentru a putea deschide arhiva cu documente este necesara instalarea programului 7-ZIP (CLICK AICI)

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie.

Anunt - 25.07.2017

→ Caiet de sarcini al licentei de traseu pentru liniile I - V

Caiet de sarcini

→ Anunt privind stabilirea Consiliului de Administratie a SC Meridian 22 SA Lugoj

Hotararea privind stabilirea Consiliului de Administratie a SC Meridian 22 SA Lugoj

Anexa prezentare conducere

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie

SC Meridian 22 SA Lugoj , cu sediul in Lugoj , str. Plopilor nr. 22, Jud Timis , prin Comitetul de nominalizare si remunerare din cadrul Consiliului de Administratie al societatii .

Anunta organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie, conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice .

Concursul se va desfasura la sediul societatii , situat in Lugoj, str. Plopilor nr. 22, Jud Timis .

Candidatii isi pot depune dosarele de inscriere la secretariatul societatii , in perioada 05.12.2016 - 03.01.2017.

Detalii cu privire la concurs se pot obtine accesand linkul urmator: PLAN SELECTIE pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie

PROCES-VERBAL incheiat cu ocazia analizarii si studierii dosarelor depuse pentru postul vacant din cadrul CA al societatii Meridian 22 SA

PROCES-VERBAL incheiat cu ocazia derularii etapei a II-a "interviul", pentru candidatul "admis" din lista scurta, pentru ocuparea postului vacant din cadrul CA al societatii Meridian 22 SA