Logo Meridian
Business picture

Proces Verbal 07.08.2020

→ Proces Verbal Privind rezultatul obtinut de candidatii la proba orala si interviu in urma concursului de recrutare din data de 07.08.2020 desfasurat pentru ocuparea postului de Sef Serviciu Administrativ din cadrul societatii "

Proces verbal

Proces Verbal de incheiere etapa II procedura selectie 05.12.2019

→Proces Verbal din 05.12.2019 cu ocazia derularii etapei II 'INTERVIU' cu candidatul 'ADMIS' pentru ocuparea postul vacant de Director al Societatii Meridian 22 "

Proces verbal

Proces Verbal, incheiere selectie etapa 1 din 20.11.2019

→Proces Verbal din 20.11.2019 cu ocazia derularii etapei I 'analizarii si studierii dosarelor ' depuse de candidatii pentru postul vacant de director al societatii Meridian 22 "

Proces verbal

Anunt 14.10.2019

→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un ) loc vacant pe postul de DIRECTOR al societatii Meridian 22 SA Lugoj , conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice "

Anunt selectie

Calendar plan selectie

Formulare, declaratii

Scrisoare asteptari

Anunt 30.08.2019

→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un ) loc vacant pe postul de DIRECTOR al societatii Meridian 22 SA Lugoj , conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice "

Anunt selectie

Calendar plan selectie

Formulare, declaratii

Scrisoare asteptari

→ Anunt selectie ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 2.05.2019

→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 27.03.2019

Formulare - 27.03.2019

Plan selectie - 27.03.2019

Scrisoare - 27.03.2019

→ Hotarirea privind modificarea preturilor si tarifelor la apa potabila, canalizare, epurare - servici furnizate/prestate de catre societatea Meridian22 Lugoj data de catre CA la 15.01.2019 - desfasurata la sediul societatii Meridian 22 Lugoj .

Anunt - 15.01.2019

→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 04.10.2018

Formulare - 04.10.2018

Plan selectie - 04.10.2018

→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"

Anunt - 13.08.2018

Formulare - 13.08.2018

Rezultat

→ Proces verbal incheiat astazi 19.12.2017, cu ocazia derularii etapei I "analizarii si studierii dosarelor depuse de candidatii pentru cele 2 posturi din cadrul CA al societatii Meridian"

Anunt - 19.12.2017

→ Act aditional la punctul 2 din plan selectie

Act aditional - 27.11.2017

→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea celor 2 locuri vacante in cadrul Consiliului de Administratie

Anunt concurs - 17.11.2017

Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 17.11.2017

Proces verbal solutionare contestatie - 17.11.2017

→ Anunt privind organizarea etapei II – interviul candidatilor selectati, pentru candidaţii declaraţi “admis”

Anunt concurs - 13.11.2017

→ Proces verbal încheiat cu ocaziaderulării etapei I "analizării și studierii dosarelor" depuse pentru cele 2 posturi vacante din cadrul CA al societătii Meridian

Proces verbal - 08.11.2017

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea a doua locuri vacante în cadrul Consiliului de Administratie

Anunt concurs - 08.10.2017

Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 08.10.2017

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie, conform prevederilor OUG 109/30.11.2011

Anunt concurs - 24.08.2017

Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 24.08.2017

Formular declaratie pe propria răspundere - 24.08.2017

Legislatie concurs - pentru a putea deschide arhiva cu documente este necesara instalarea programului 7-ZIP (CLICK AICI)

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie.

Anunt - 25.07.2017

→ Caiet de sarcini al licentei de traseu pentru liniile I - V

Caiet de sarcini

→ Anunt privind stabilirea Consiliului de Administratie a SC Meridian 22 SA Lugoj

Hotararea privind stabilirea Consiliului de Administratie a SC Meridian 22 SA Lugoj

Anexa prezentare conducere

→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie

SC Meridian 22 SA Lugoj , cu sediul in Lugoj , str. Plopilor nr. 22, Jud Timis , prin Comitetul de nominalizare si remunerare din cadrul Consiliului de Administratie al societatii .

Anunta organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie, conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice .

Concursul se va desfasura la sediul societatii , situat in Lugoj, str. Plopilor nr. 22, Jud Timis .

Candidatii isi pot depune dosarele de inscriere la secretariatul societatii , in perioada 05.12.2016 - 03.01.2017.

Detalii cu privire la concurs se pot obtine accesand linkul urmator: PLAN SELECTIE pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie

PROCES-VERBAL incheiat cu ocazia analizarii si studierii dosarelor depuse pentru postul vacant din cadrul CA al societatii Meridian 22 SA

PROCES-VERBAL incheiat cu ocazia derularii etapei a II-a "interviul", pentru candidatul "admis" din lista scurta, pentru ocuparea postului vacant din cadrul CA al societatii Meridian 22 SA