Anunturi
Proces Verbal de incheiere etapa II procedura selectie 05.12.2019→Proces Verbal din 05.12.2019 cu ocazia derularii etapei II 'INTERVIU' cu candidatul 'ADMIS' pentru ocuparea postul vacant de Director al Societatii Meridian 22 "
Proces Verbal, incheiere selectie etapa 1 din 20.11.2019→Proces Verbal din 20.11.2019 cu ocazia derularii etapei I 'analizarii si studierii dosarelor ' depuse de candidatii pentru postul vacant de director al societatii Meridian 22 "
Anunt 14.10.2019→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un ) loc vacant pe postul de DIRECTOR al societatii Meridian 22 SA Lugoj , conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice "
Anunt 30.08.2019→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un ) loc vacant pe postul de DIRECTOR al societatii Meridian 22 SA Lugoj , conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice "
→ Anunt selectie ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"
→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"
→ Hotarirea privind modificarea preturilor si tarifelor la apa potabila, canalizare, epurare - servici furnizate/prestate de catre societatea Meridian22 Lugoj data de catre CA la 15.01.2019 - desfasurata la sediul societatii Meridian 22 Lugoj .
→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"
→ Anunt organizarea concursului pentru ocuparea a 1 (un) loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie"
→ Proces verbal incheiat astazi 19.12.2017, cu ocazia derularii etapei I "analizarii si studierii dosarelor depuse de candidatii pentru cele 2 posturi din cadrul CA al societatii Meridian"
→ Act aditional la punctul 2 din plan selectie
Act aditional - 27.11.2017
→ Anunta organizarea concursului pentru ocuparea celor 2 locuri vacante in cadrul Consiliului de Administratie
Anunt concurs - 17.11.2017
Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 17.11.2017
Proces verbal solutionare contestatie - 17.11.2017
→ Anunt privind organizarea etapei II – interviul candidatilor selectati, pentru candidaţii declaraţi “admis”
Anunt concurs - 13.11.2017
→ Proces verbal încheiat cu ocaziaderulării etapei I "analizării și studierii dosarelor" depuse pentru cele 2 posturi vacante din cadrul CA al societătii Meridian
Proces verbal - 08.11.2017
→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea a doua locuri vacante în cadrul Consiliului de Administratie
Anunt concurs - 08.10.2017
Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 08.10.2017
→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie, conform prevederilor OUG 109/30.11.2011
Anunt concurs - 24.08.2017
Plan selectie pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie - 24.08.2017
Formular declaratie pe propria răspundere - 24.08.2017
Legislatie concurs - pentru a putea deschide arhiva cu documente este necesara instalarea programului 7-ZIP (CLICK AICI)
→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie.
→ Caiet de sarcini al licentei de traseu pentru liniile I - V
→ Anunt privind stabilirea Consiliului de Administratie a SC Meridian 22 SA Lugoj
Hotararea privind stabilirea Consiliului de Administratie a SC Meridian 22 SA Lugoj
→ Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie
SC Meridian 22 SA Lugoj , cu sediul in Lugoj , str. Plopilor nr. 22, Jud Timis , prin Comitetul de nominalizare si remunerare din cadrul Consiliului de Administratie al societatii .
Anunta organizarea concursului pentru ocuparea unui loc vacant in cadrul Consiliului de Administratie, conform prevederilor OUG 109/30.11.2011 , actualizata , privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice si a HG 722/28.09.2016 , norme metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011,privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice .
Concursul se va desfasura la sediul societatii , situat in Lugoj, str. Plopilor nr. 22, Jud Timis .
Candidatii isi pot depune dosarele de inscriere la secretariatul societatii , in perioada 05.12.2016 - 03.01.2017.
Detalii cu privire la concurs se pot obtine accesand linkul urmator: PLAN SELECTIE pentru stabilirea calendarului procedurii de selectie